Tuesday, January 24, 2012

berdebar kencang

ntah apa la dalam kotak fikiran sekarang nie. apa yang tahu macam mana nak LI esok. alahai....berdebarnya. tempat dah pi tengok ngn su semalam. boleh la. bukan seperti yang digambarkan. sama seperti yang selalu dok bermimpi tu. tapi tak per la. 
kuatkan semangat kama.

terfikir masa ngan su kat dalam kereta semalam. apa la yang kitorang kene buat selama hampir enam bulan kat sana nie. nak kata gempak sangat kilang dia, macam biasa jer kitorang tengok. ntah apa la yang kitorang kene buat nie kan. jangan sampai buku yang nak ditulis nie tak der paper yang kene catit. alamaknya conteng jer la. 

tak bleh..tak bleh. memang gementar tahap gaban nie. dokumen semua kene siapkan dulu malam nie. siap ngan gambar 4 keping lagi. nie pon baru jer balik ambik gambar yang tempah siang tadi. terlupa plak nak buat semalam sambil kuar ngan su.

okeyla kama. ko mampu buatnyer. jangan takut. nilah dikatakan cabaran dalam padang. bukan atas buku. sekaranglah ko kene buktikan yang ko mampu kama. BUKTIKAN!!!

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...