Monday, December 12, 2011

transformasi ke arah kebaikan

kenape tetiba citer pasal transformasi nie. yang nie nak citer yang mula-mula skali. hujung minggu lepas dah tak kerja kan. jadi ambik la peluang pergi kem yang ada kat mana-mana pon main hentam jer. terjumpa plak kem nie. namanya 'kem nadi', buat kat sungkai, perak. sebenarnya kem nie lebih sasarkan kepada warga FELDA atau lebih dikenali PERSADA. tapi tak per la kan. dapat gak timba ilmu. bak kata diorang. kami ni 'sahabat FELDA'. bolehla daripada tak der nama kan.

best sangat pergi kem kat sana. mula-mula memang la rasa geram skit. adat kem. memangla tegas skit. bila dah dekat balik semua dah jadi sayang nak tinggal. rasa nak pi sekali lagi *oppss..betol le nak pi lagi* sekali cukupla kan. kita pergi kat kem lain plak. dapat belajar benda-benda baru yang lain. tak der la statik jer ngan satu benda.

kiranya seimbang la jugak aturcara kat sana. indoor dengan outdoor semuanya best. makanan pon boleh tahan. yang best plak kat sana dalam kebun. memang banyak buah la kan. bebudak nie semua pi tibai durian sebelum balik. nak makan satu hal sebab berbau kan, nak bukak tu plak yang lambat. adooiii...bukan main susah lagi nak makan. tak per, nak sesuatu perlu lalui dengan susah dulu kan.

malaslah nak menceloteh panjang-panjang. badan sakit-sakit tak hilang lagi. pi kampus tadi pon rembat ubat kat klinik dulu...
kenangan bersama
 tak lupa pada 'pak din', juruletih kat sana
 nak makan durian bukan main susah nak bukak
 yum..yum..makan tak ingat orang belakang 
makan jangan tak makan

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...