Wednesday, November 9, 2011

terima kasih Ku Azhar

 
kenapa tetiba kama terima kasih kat Ku Azhar
pelik ker?
tak pelik kan..
bukan la
skang nie kama post entry khas ditujukan buat Ku Azhar
sebab dia sudi jadi follower kama yang ke-100

sebenarnya sebelum nie kama pun memang ada gak terjah blog Ku Azhar
blogwalking la katakan
banyak kama dapat info kat sana
ada gak entry yang berguna untuk blogger pertama

kama suka sangat baca kat blog Ku Azhar
sempoi..tapi boleh buat tersenyum tergelak sorang-sorang
*haish..mandrem aper nie Ku Azhar*
bahaya-bahaya....

sekali lagi terima kasih buat Ku Azhar
lepas nie korang pi la pakat serbu kat blog tuan punya nie
kama main curi jer gambar kat blog Ku Azhar
tak tau dia kasi ker tak
*kama minta izin yer Ku Azhar*
baru nak cakap yer lepas curi cik kama oiiii

p/s: hehehehe..main cikplak jer gambar-gambar..;))

2 pesanan chomel:

Ku Azhar said...

wahhh!! thanks! :)

ct kamaliah said...

thanks jugak..;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...