Sunday, November 6, 2011

jom beraya

penat seharian rasanya. mana taknya tahun nie kitorang semua bukannya korban macam tahun lepas. kat umah nie buat kenduri aqiqah untuk qayyum. tak ajak ramai sangat pun. cuma sedara terdekat jer. kama pun tahu mesti semua sibuk kan dengan korban masing-masing. kat umah pun takder la sibuk cam kenduri besar. alar kadar jer kitorang buat.

kama pun baru jer tau yang kat umah nie nak buat makan-makan. alih-alih sampai jer semalam abah ngah sediakan kambing. apa lagi kan, kama join sekaki la keratkan kambing tu. sampai ke malam kitorang buat semua nie. pagi nie just tinggal masukkan dalam bekas jer. lepas semayang raya terus balik umah. sedara pun dah mula datang kat umah nie. terima kasih semua.
 jemput-jemput la datang ke rumah kama...=))
p/s: pakai tudung belit-belit pegang qayyum..memang terbelit sudah

2 pesanan chomel:

Najah Unni said...

wah.... best nyer.... kenduri qayyum yer.... hehehehh,...
Ucu bizi memotong kambing....

ct kamaliah said...

penat gak la unni...dok melayan org datang..bnyk lagi lauk nie ha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...