Sunday, October 30, 2011

segmen kenali diriku by acuteyha : 10 perkara 10 hari (1)

.: 10 perkara yang tak boleh di lupa waktu zaman sekolah :.

-zaman sekolah asyik tukar sekolah jer-
dari sekolah rendah sampai la sekolah menengah...
tak pernah dok satu sekolah sampai habis

-masa sekolah rendah suka sangat tarik telinga budak laki-
ada gak siap ngadu kat mak dia..padan ngan muka aku

-ada budak laki siap panggil aku kakak sebab abang dia minat-
siap korek rahsia, citer pasal abang dia lagi...atttoooiii..cinta budak tol la

-pi sekolah pagi tak siap kerje yang cikgu bagi-
pi sekolah kene lah denda berdiri kat luar
pehhh..malu betol cikgu ngan budak lain yang lalu kat depan kelas

-kene gantung jawatan ketua pengawas pustaka sebab panjat pagar sekolah-
kantoi sebab ada cikgu yang nampak
-kene rotan ngan cikgu displin beramai-ramai sebab pergi lambat-
adoooiiiii..sakit lol..berbirat betis nie ha

-masa kat asrama ramai budak kene histeria-
takot betol tengok keadaan masa tu..seriau

-masuk pertandingan kawad kaki-
tobat dah tak moh masok lagi...penat nak nangis
tengah-tengah malam ada lagi latihan...nak tidor pon tak leh

-best masa sekolah menengah dulu dalam kelas semua budak pompuan-
nak buat apa semua memang tak der hal..tak la malu sangat

-teringat masa ngan kekawan-
bahagianya masa tu
rasa nak putar jer balik masa sekolah...borak-borak

2 pesanan chomel:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

tenks sudi join..ajk kwan2 lain dtg join..nanty acu publish belog korg yg plg menarek...

ct kamaliah said...

hahahaha..thanks ya..=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...