Saturday, July 2, 2011

tension betul dengan friendster

tetiba teringat akaun friendster yang dah lama berkurun tak bukak. nak bukak bukannya apa. kalau boleh nak tengok balik gambar lama yang terbuku kat dalam tu. nak tengok balik kot-kot boleh nak imbau kenangan dulu-dulu. maklumlah, dulu mananya ada facebook nie. so, kita guna la friendster kan. bila dah semua gambar-gambar terhapus dalam simpanan, kenalah bukak tempat yang dah tersimpan. tapi yang hangin nyer apasal friendster macam nie. baru jer tahu jadik gini. dh lama ke sebenarnya friendster berubah? apasal la kama tak tahu nie. nampak sangat dah lama tak bukak kan.
bukak jer terus jadi gini

korang tau tak apa dah jadi skang nie? macam mana nak tengok balik gambar dulu-dulu?
ke dah tak dapat bukak macam dulu ni?

alahai... baru ingat nak ambil balik gambar buat kenangan. geram betol jadi gini. 
tension betul dengan friendster

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...