Monday, July 25, 2011

gaduh dengan lembu..haish

geram sungguh ngan lembu....memang geram..ggrrrrr
ader ke patot masa nak pi ambik durian kat kebun, tercegat jer lembu kat tengah jalan. hangiin betul tau
adoooiiii....ape la ngan diri nie. gaduh ngan lembu? buang tabiat ker apa
dah nama nyer lembu...memang tak leh pikir ler

nak tergelak pon ada gak nie. geram tu memag la geram gak
pepagi lagi dah kene pi kutip durian kat kebun. sorang-sorang lak tu. dengan muka bangun tidur nyer. tak kira dah apa. terus pi start kete. blah pi kebun. yang naik geram nyer, masa kat tengah jalan nak pi kebun, ada tiga ekor lembu kat tengah jalan. yang mak dia dok kat bawah. anak plak kat tengah jalan tercegat kat situ. yang satu lagi tak per la kat tepi.
yang nak naik hangin nyer bukan apa...dah baper kali dah hon nie. anak buat tak tau jer. siap mengerling kat kete agi. cuak gak la skit nie

yang paling cuak nyer, si mak siap bangun nak pi tolong anak dia. masa tu..haish3..Allah jer tahu. gerun rasa sorang-sorang lam kete. siap pi mati enjin lagi. takot-takot pi tanduk kete, terbalik sorang karang dalam tu. si mak siap tengok dengan renungan tajam lagi. 

adoooiiii...cuak terlebih la jadik nyer.
lama gak dok tunggu lembu-lembu pi jalan. tak jugak dia jalan. last-last, start balik kete, terus jer jalan. masa lalu kat sebelah lembu, siap tekan minyak kuat lagi. takott beb...takott...

hey lembu...nanti kalau pi kat kebun lagi jangan la dok kat tengah jalan lagi..mau nyer nangis sorang-sorang dala kete karang..=((

4 pesanan chomel:

Najah Unni said...

hahahahaha.... nakal btul lembu2 tu ek dong saeng...... mereke terlebih makan durian kot.... tu yang malas nak ketepi biler orang hon..... uhuhuhuh...... sabo je la....

ct-kama said...

hahahaha...2la..nakal betul lembu2 tu..nak langgar jer rasa..;))

Nurfazilah Cipa said...

hahaha..klaka btol lembu2 tu.nsb bek rye korban da lps:)

ct-kama said...

2la pasal..kalau xdah buat kenduri korban ..;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...