Saturday, July 2, 2011

bollywood time

hari nie hari sabtu
tentu ramai yang lepak kat rumah kan
semalam dah penat bekerja
rehat la dulu skit kot
esok-esok baru keluar jalan-jalan
tak pon tunggu petang nie skit
hujung minggu nie baik jugak kalau rehat kat rumah
kalau rasa dah lama tak kuar rumah tu
mungkin boleh bawak famili keluar petang
kalau tak pergi shoppping baju...beli jer barang rumah
bawak anak-anak keluar kat taman...hirup udara segar
boleh jugak sembang-sembang ngan jiran-jiran yer dak
kalau lepak kat rumah apa yang korang buat
tengok tv ke
cerita apa yang ada hujung minggu nie
kalau tak salah ada citer hindustan asenyer kt tv
kalau sapa yang 'menggilai' bollywood
boleh jer layan petang karang
kalau tak minat?
mmmm...bukak jer dvd citer lama-lama
ulang tayang balik pun tak per

tapi kalau hujung minggu ni pekena hindustand rasa-rasanya
gempak semacam jer kan
tengok hero hindustand menari ngan pasangan dia
cuba korang kira berapa pasanag diorang tukar baju
kalau bab hindustand memang kalah dengan citer lain
bab lagu nombor satu la kan
siap boleh nak hafal lagu-lagu dia
citer hindustand nie tak der la yang pelik-pelik sangat macam hollywood
mungkin ada la skit..tapi tak banyak
impak yang bagi kat penonton tu luar biasa
romance dia boleh buat orang cair

2 pesanan chomel:

Insan Melankolik said...

dah tengok om shanti om? saya sudah.. dan saya suka..

ct-kama said...

dah tengok gak...ulang baper kali pon xbosan..=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...