Sunday, June 26, 2011

selamat hari lahir buat diriku

tadi dok semak hari bulan hari nie mengikut kalendar hijrah..
alih-alih ternampak lak aplikasi nie
boleh buat pertukaran tahun masihi ke hijrah atau hijrah ke masihi
sesiapa yang nak try boleh tekan sini.

sajer jer sebenarnya nak tengok hari nie hari apa
jadi korang tahu tak nie..
hari nie 24 Rejab 1432 H bersamaan 26 Jun 2011 M
tahu tak ia menandakan apa?
tak per...meh aku citer skit
yang kat atas dalam tahun masihi tu apa lagi...
hari lahir aku la...
aku buat pertukaran
nak tengok baper hari bulan aku dilahirkan dalam tahun hijrah
rupa-rupanya hari nielah....
kalau mengikut tahun hijrah...umur aku tahun nie dah 22 tahun
kalau ikut tahun masihi kurang satu tahun la yer

aku pun tak sangka yang aku lahir dalam bulan rejab
maknanya...sebulan sebelum ramadhan la kan
aku sambut raya pertama pada usia tak sampai setahun
mungkin dalam dua bulan lebih
macam mana la agaknya aku sambut raya masa tu
hahahah...kelakar lak nak cuba bayangkan
memang tak boleh la kan

anyway...
selamat ulang tahun kelahiran ke 22 kepada 
empunya diri

- سيتي نور كماليه بنت مت جوسوه -

-AMIN-

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...