Tuesday, June 28, 2011

red heels idamanku

semalam aku rasa mimpi best giler
mana tidak nya...
mimpi dapat high heels
banyak pulak tu...
bukannya aku beli sendiri
orang bagi kat aku...
tapi yang herannya 
aku tak tahu siapa yang bagi
dapat tengok muka
cuma aku memang tak kenal
yang dapat aku ingat 
dia seorang perempuan yang dah berusia

tapi tak per la kan...
yang pentingnya aku siap pakai lagi
wow..memang best gileerr...
biarpun semua tu dalam mimpi
kalau tak salah aku la kan
lebih kurang macam nilah 
reka bentuk yang aku pakai semalam
...cantik kan...
-memang cantik dan menawan-

banyak lagi jenis high heels yang aku cuba
cuma yang aku paling berkenan warna merah di atas la
sebab tu la aku terus cari gambar nie ha
buat sejukkan hati katakan

jom tengok jenis high heels yang lain
yang pastinya warna tetap
- merah -
yang paling aku rasa nak sangat inilah dia

...jeng...

...jeng...

...jeng...

red sport high heels
cantik kan..
memang gorgeous sangat...=))
-i relly love it-

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...