Thursday, June 9, 2011

pelik tapi benar


mula-mula tengok kat papan tanda nie, terus mimik muka tersenyum memanjang. tak tahu kenapa. asyik nak tergelak jer. kelakar pun memang adalah kan. pertama kali tengok papan macam nie. memang la tergelak sakan. korang pernah jumpa papan tanda nie kat mana-mana? kalau nak tengok papan tanda nie meh ler sinie. mesti bantai gelak punya. wujud jugak yer papan macam nie.

aku jumpa nie baru tengah hari tadi. asalnya pergi kenduri saudara. kawen dua beradik terus. jimat tak? sorang set hijau, sorang lagi set merah. dua-dua cantik sangat. opss.. bukan nak citer sal penganti kat sinie yer. jom, sambung balik. masa ku tengah senduk nasi kat pinggang, ternampak pulak papan tanda nie terselit kat celah-celah kereta yang tersusun. terus ketawa sorang-sorang tau. tak la over sangat. nanti apa kata orang pulak kan. masa tengah makan pun aku asyik pandang papan tanda nie jer. dok fikir pasal nie la. macam mana leh wujud papan nie? korang rasa bagus ke tak sebenarnya papan tanda nie? mesti ada sebab kan.

tapi, yang pentingnya aku tak jumpa kat mana-mana tempat lagi selain kat sinie jer. apa-pon, bertindak mengikut papan tanda..=))

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...