Monday, June 27, 2011

needed or just gajet

banyak benda yang belum aku buat lagi
maksud nyer banyak barang yang belum dapat dicapai lagi
nak dapat tu bagaimana eh?
hahahaha..yang tu perlu difikirkan banyak kali

kalau boleh apa yang aku nak tu dapat dari hasil titik peluh sendiri
barulah rasa kepuasan tu dalam diri
semua orang ada angan-angan kan
macam jugak kat aku
tapi tak tahu la dapat ke tidak lagi
yang penting tu impian perlu ada
kalau tak der impian
susah nak buat langkah ke hadapan
betul tak..=))

wokey lah
meh nak citer skit apa yang aku nak tu

benda pertama yang aku paling suka adalah laptop HP
aku memang peminat tegar HP tau
aper jer laptop dari HP tentu aku suka
yang terbaru nie aku suka HP PAVILION
banyak lagi yang cam best
tapi aku paling suka kat yang nie
lebih-lebih lagi bila ia warna merah
memang aku suka la kan
benda yang kedua lak
handphone SONY ERICSSON
aku pun peminat tegar SONY ERICSSON gak
apa jer jenis yang kuar tentu aku berkenan
yang paling suka SONY ERICSSON XPERIA X10
walau aku suka warna merah tapi untuk phone nie
aku pilih warna puteh
kalau hitam nampak cam dah biasa sangat
warna putih lagi nampak comel 
 atau mungkin aku suka phone jenis nie sebab aku suka kat CNBLUE
mungkin boleh jadi kan
lepas aku tengok diorang jadi model untuk XPERIA X10
aku terus suka
nie jenis ikut artis la nie
ish3..korang jangan ikut yer...
 benda ketiga yang aku nak adalah tukar cermin mata
cermin mata yang mana eh?
tentulah cermin mata TAG HEUER
tapi tak tahulah dapat ke tidak
tak mampu den nak nolong diri sendiri nie ha
comel sangat tengok cermin mata nie
banyak pilihan warna
aku tentulah pilih warna merah kan
 ataupun yang ni aku tiru artis gak
boleh jadi la asenyer
artis mana pulak nie
jeng..jeng..jeng
hero no1 pujaan hati aku la
siapa lagi kalau bukan mrSHAHRUKH KHAN
dia model kepada TAG HEUER
dapat jadi duta untuk cermin mata dan jam tangan
banyak gak warna nampak dia pakai
kebanyakannya aku tengok dia pakai warna merah
wow...menawan gitu

p/s: pasanglah angan-angan korang sendiri...jangan terlalu ikut orang lain takut memakan diri (ingatan buat diri sediri juga)

2 pesanan chomel:

NasZ said...

salam kenal..

dah follow awak..

jemput ke blog saya..

MOHD NASER.com

ct-kama said...

salam kenal gak...
nanti hidang lauk pauk sedap...nk singgah..=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...