Monday, June 20, 2011

BBQ di pantai melawi

rasa seronok sangat cuti-cuti nie dapat kumpul ngan mamber lama dari sekolah dulu. yee laaa. semua dah sambung belajar. tak sempat nak jumpa. bila dah ada cuti nie, dapat gak skit luangkan masa kumpul ramai-ramai, borak-borak citer lama. sambil ber'BBQ', sambil citer pasal dulu-dulu. mengimbau kenangan lama nie memang indah. boleh gelak ingat pearangai lama-lama. fikir balik apasal la aku buat gini. adooyaii...kelakar kan kalau kita kumpul macam nie. korang buatlah gak. dapat jumpa mamber yang dah lama tak bertentang mata. dapat tanya khabar diorang macam mana keadaan sekarang. 

kami pergi dengan empat buah kereta. aku sorang-sorang jer dari rumah. nasib baik ada sign board. aku nie, namanya dok dekat pantai melawi. tapi jalan nak pergi sana...hampeh. lupa daa. aku memang tak leh nak fokus kalau bawak kete. lupa jalan terus. mula-mula kitorang kumpul kat pantai irama. tapi ramai orang kat sana. so, pindah la ke pantai melawi nie ha. jenuh gak nak cari tempat yang tak der orang nie. nasib baik jumpa gak. hari jumaat kan...mesti la ramai orang nak pi pantai. eh..lupa lak. kitorang BBQ nie jumaat lepas. pasal gambar tak dapat lagi, so update blog pun hari nie la. sampai sana terus buat tempat bakar ayam. takot-takot tak sempat kan. angin pulak bukan main kuat lagi. susah nak nyalakan api. oppss..lupa plak. kan tepi pantai mestilah angin kuat. aper da...

mamber yang join sana;

paddy
aisyah
aida
linda
che tin
che yah
fatin

jom kita tengok gambar apa yang dah kami buat..(^_*)


jom bakar ayam yum..yum...yum...

 



nilah makanan kami kat sana..sampai tak dapat nak isi perut (sempat curi gambar kat blog paddy




sempat lagi main layang-layang

inilah kami... (^_*)

2 pesanan chomel:

Adzriel @ Liza AB said...

seronok BBQ tepi pantai.. tapi kat mana ni dik?

ct-kama said...

kat pantai melawi...bachok..hehheh..meh ler BBQ skali..=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...