Monday, February 21, 2011

buzday present by chinggu...^_^

terima kasih bebanyak aku bagi kat fuza ngan ana je la yang dah bersusah payah belikan aku hadiah buzday yang ke-21. dah makin tua rupanyer aku nie. buat korang semua, terima kasih sebab still lagi jadi kawan aku. tak kisahlah kawan yang mana-mana pun, rapat ke kurang rapat. jasa korang semua memang aku hargai. 

patutlah dari pagi aku tengok fuza takder kat umah. rupanya dari pagi keluar ngan ana. nie kes aku bangun lambat la kan. syok sangat tidur nyer. tak sedar rumah nie sunyi. alahai...hari minggu memang membuta jer kerje aku ni ha. aper pon thanks kat semua. aku ingat sampai nyawa tercabut dari badan... 

love u all...^^






ni semua adalah peberian dari chinggu ku, fuza ngan ana. ketahuailah bahawasanya anda berdua sememangnya sweet 
(ayat nak jiwang kot!!!) 

sebelum nak tutup kedai malam nie, aku nak ucapkan sekali lagi bebanyak tima kasih kat semua yang sudi ingat buzday aku nie... aku gak nak mintak maaf la kat semua yang secara langsung atau tak berkawan ngan aku nie. apa yang aku dah buat, apa yang keluar dari mulut dan perbuatan aku secara sengaja atau tak sengaja, aku memang mintak maaf banyak-banyak. niat tu ada yang bergurau ada gak yang menegur. tapi, biasalah aku nie tak reti sangat nak tegur orang. caranya banyak yang tak betul....

mekasih...thanks...shukran...kamsahamida...arigatou...
shei-shei...shukriya...

"saya sayang kamoo"

1 pesanan chomel:

Nurfazilah Cipa said...

jln2 cr shoutbox xjmp lak..heee~hurm,,amek awrd k??tq follow cipa:)

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...