Wednesday, December 15, 2010

.:bergumbira:.

seharian dari pagi sampai ke petang keluar lepak ngan mamber lama..haish...penat sih...
tapi tak per asenyer, dah lama tak jumpa ngan budak-budak nie
masa cuti sem ni lah baru dapat jumpa
itu pun tak semua yang dapat keluar
dengar-dengar minggu depan pergi pantai..
hohoho...lepak lagi la gamaknyer
lagi ramai la kot yang ikut nie..
huh...penat tak hilang lagi, letih plak nak menaip panjang-panjang..

thanks to NUYU, PADDY and ECHAH sebab keluar tadi...
kalau keluar tiap kali cuti sem pon, memang dengan diorang la gaknyer
hari nie dapat jumpa mamber lamer lagi; WANIE and MAS
rasanyer dalam lima tahun jugaklah tak jumpa lepas aku cabut form 3 dulu...
hahahaha...windu la semua...

sampai jer kat kb mall, terus pergi kat bowling
dah penuh la plak...musim cuti sekolah gamaknyer
keluar main la lepas tension sekolah kot
keluarjer dari puat boling, nampak kelibat mamber sekelas kat melaka
fulamak...jauhnyer diorang sampai kat kelantan
cuti-cuti malaysia la tu...
dah tu, kitorang terus pergi makan...isi perut katakan

hahahaha...apa lagi...bowling time!!!!
nasib baik masa kami pergi semula dah kurang orang kat dalam tu...
yang geram plak, servise tak baik la pulak
hangin nak main asenyer
main kejap,tunggu kejap...main kejap, tunggu kejap
jadi manual la pulak tempat pin jatuh
haish....potong stim betol la!!!


 dah terbukti aku antara raja longkang....hahahaha



.: thanks semua sebab keluar bergumbira :.

3 pesanan chomel:

Ana Je La said...

hbtnya kama maen boling..thiah2..hehehe~

ct-kama said...

hahah..hebat la sangat na..asyik masok longkang jer...

ct-kama said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...