Friday, December 10, 2010

BAKTI SISWA FELDA CHIKU 5

lepas cuti semester baru-baru nie, terus join masuk bakti siswa...
yer la...kalau dok kat umah pon bosan asenyer
sebulan cuti, maunyer tak kebosanan kat umah...dah la dok sorang-sorang
daripada buang masa baik ler join sekali ngan budak-budak nie
ayyooo...buang masa ker??? bukan ker memang asyik melekat depan pc nie...hahahaha

selama empat hari tiga malam aku kat sana, felda chiku 5, gua musang, memang best...
sampai kat sana paling lambat..ayyooyooo...semua orang dah ada kat sana
aku pergi pon ayah yang hantarkan, sekali ngan budak-budak nie
lepas dengar beberapa taklimat, kitorang dapat ayah angkat...aku dapat tiga adek-beradek
fuhh...ramai tol...

inilah famili terbaru kat sana...itulah abah kami bersama kak maz, kak wara dan jugak wie

banyak gak aktiviti yang ada, antaranya gotong-royong bersih kawasan balai dan masjid, buat lawatan pasal IKS, gotong-royong masak kat balai ngan orang kampung...ha..dan tak lupa jugak, kirorang ada buat persembahan kat sana, aku pon join sekali la..tajuk sketsa kitorang 'JASA BONDA'
masa buat latihan main-main jer, tak sangka pulak masa yang betul-betul tu dapat sambuatn dari semua
asyik tergelak jer masa lakonan tu, lebih-lebih algi budak-budak yang dok kat depan
time sedih pon diorang gelak...haish..tak paham tol la...

masa kitorang buat latihan lakonan

 lakonan pada malam kebudayaan...terselit sekali ngan nyanyian pada akhir lakonan


gotong-royong bersihkan kawasan padang...sempat lagi posing

banyak kenangan manis yang aku tinggalkan kat sana
kalu boleh rasa nak pergi lagi kem bakti siswa pada masa hadapan nie
nak rasa macam mana keadaan di tempat lain pulak

kenangan bersama di FELDA CHIKU 5, GUA MUSANG

gambar sebelum sampai di felda...aku tak der masa nie..semua nie dari melaka

antara kenangan bersama di sana...




 


6 pesanan chomel:

Ana Je La said...

wah..bst gler kowg..=)

ct-kama said...

hahhaha...best na...nnti kita p lagi kalo ader...

Ana Je La said...

nk gak...hehhe..
dia bt tiap2 thn ker kama

ct-kama said...

asenyer buat tiap2 thn la na...tmpt jer berbeza...
tp, ada gak buat tmpt yg sama...dalam masa yg lama la kot..

Ali ridha said...

lepak depan pc la tu.

ct-kama said...

Ali Ridha..mmg lepak jer kerja nie dpn pc...hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...