Tuesday, November 16, 2010

...XeMM...AidulAdHa....

masok nie dah tahun dua aku kat sinie
macam-maca aku dah belajar asernyer
skang nie pon dah masuk hujung sem
maksudnya exam la...aper lagi
cuak..memang cuak...tiap kali exam
walau dah kali ketiga aku langkag masuk bilik tu
rasanyer macam kali pertama lak masuk
adoooiiii....macam-macam la


...tak tahu la nak buat aper cuti-cuti nie, kater cuti raya...
...tapi bukannya balik kg pon, terperuk jugak kat sinie...
...gara-gara exam dalam mood raya...
...mmg tak dapatlah aku balik kg...
...aperlh yang family aku buat masa raya nie???...
...mesti sakan diorang ngan daging....sampai muak tengok daging...
...mmmm...mesti best kan...
...lepas tu, masak nasi, buat lauk-pauk, makan ngan semua family...
...adus....bestnyer ngan semua nie...rindu sangat-sangat nie....
 

3 pesanan chomel:

molmolla said...

selamt hari raya aidiladha!! :D

ct-kama said...

slamat hari raya gak..huhuhu..best nyer dpt rayer kat umah kan...jngn buat i jelos...sob3... (T_T)

Najah Unni said...

omo.... dong saeng ku... byk2 kan bersabar... hr ni nuna dh nak pulang utk berayer dgn dong saeng....
hehe... sarangheo....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...