Wednesday, November 17, 2010

mengimbau kenangan KEMBALI

tetiba jer malam nie sayup-sayup jer...tengok tv pun macam tak tengok jer
maklumlah malam raya kat hostel, tak balik la maknanya nie...
huhuhu...nasib baik la nie raya aidiladha...kalo raya puasa asenyer nangis melalak jugak aku kat sinie
tak tahu la aper jadik kat kampung

sebenarnya aku nak tulis pasal imbasan lalu...terpesong benda lain la pulak dah
...teringat masa sekolah dulu...
rasanya nak patah balik masa n buat balik aper yang dah aku missed dulu
tak mungkin dapat patah balik kan...kalau la dapat pun, aku buat balik ke aper yang aku missed tu???
mmmm.... tak tau la aper nak jadik kan....

masa sekolah dulu memang manis sangat...betul la kata cikgu-cikgu dulu

"awak, lepas dah kerja... awak rasa la nak pakai balik baju sekolah"
"skang nie, pakaila puas-puas. jadi, jangan la ingkar arahan sekolah"

sedey la asenyer imbasan lalu...berbual ngan kawan-kawan
pergi outing sama-sama... rindunyer!!!!!
nasib baik la, walau kitorang dah lama berpisah, tapi, still lagi kuar sama-sama
kalau dapat cuti jer, mesti keluar...hahahhaha....mmg best.....
tak sabar rasenyer nak balik nie...

memang makan angin sakan la aku ngan budak-budak nie...
adoooiiii....lupa pulak...skang kan musim hujan
mmg tak boleh keluar la maknanya nie....
ngadap laptop la jugak nampak gayanya balik nie
nasib baik la boleh berhubung lagi ngan kekawan lama....


~ innaesim-eul nae chingu, god dol-a olkke .. jom deo jeulgil su issseubnida ~

5 pesanan chomel:

Najah Unni said...

wah.... kawayee.... cute nyer la gambar dong saeng maser muder2 dulu... hik3.... jgn sdh2... esk nuna balik... kiter rayer same2 ek....

ct-kama said...

wah....ipputa...unni dah nak balik
xsabar dong saeng tunggu..bnyk nk citer kt unni...

~unni....sarangeyo...~

ika puk puk said...

ct-kama :: sgt2 cun =) rindu wktu itu jgak.hi3

ct-kama said...

ika..kah3..kelakar ingt masa2 dulu..
nk pergi balik kt sana..=))

si pencuri hati... said...

come errr ye dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...