Wednesday, April 21, 2010

~keluarga bahagia~

alahai...malam macam ni nak 'touching' la plak kan...ni penangan citer hindi 'Om Jai Jagadish' la...teringat la plak famili kat umah. lama tak jumpa, rindu sakan rasanya. teringat cerita tadi, cerita ni pasal keluarga yg dilanda masalah. tp, mereka berusaha selesaikan sendiri dengan keluarga masing-masing. lepas satu-satu masalah yang datang. macam la dalam hidup kita jugak kan. keke hadapi lah walau apa pun rintangan dan halangan. adus, falsafah pulak kat cinie...huhuh

bukan tengok habis sangat pun citer ni, banyak yg 'skip'. sebenarnya dah tengok pun citer ni sebelum ni. dah main kat tv pon. tp, bila sampai kat 'ending' dia. adoi mak...leh nangis plak aq....(T_T) ingat kat famili yang dok umah tu. bila la nak balik.

membebel lak panjang-panjang kat sini. malam ni kalau boleh nak tidur jugak. lama dah tak tidur malam. macam mana la aq boleh jadi cam ni. sendiri pun tak tahu. apa nak buat...ikut jer la mata ni...wokelah...nite malaysia....(^_*)

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...