Sunday, April 25, 2010

~awak kene saman....!!!~

Adoyai...seharian aku tidur hari ni...macam mana yang tak tidurnyer, hujan!!! Memang lentok la, melekat kat atas katil. Tak boleh bangkit terus. Asyik tidur petang tadi, tetiba tepon aku bunyi...ummi yang tepon

     "Adik tak bayar ke 'berok ban' ni???"

     "Ha...owh. Dah stopkan ai tu. Yang tu tak bayar lagi. Tak pe"

     "Ni surat saman. Kene bayar dalam masa 7 hari ni. Habis, bila nak pegi bayar?"

     "Ala...nanti balik ni la bayar"

     "Kenapa tak pegi bayar lagi?"

     "Malas la nak keluar. Nanti la balik ni pergi bayar"

Hahahahaha...macam tulah bunyiknya. Mula-mula fikir jugak aku. Nanti kene saman. Adus, sabar la. Nanti balik pergi la bayar. Aku dah stop kan pon 'berok ban' tu. Dia sendiri suruh tunggu dulu.

Malam-malam macam ni buat aku nak tidur la pulak. Ingatkan nk study skit, tapi mata yang makin berat jer. Kuatkan semangat, study la woit!!! Dahla aku ni kaki tidur. Petang memang tak study, asyik membuta jer atas katil. Jom kita study!!! (^_*)

0 pesanan chomel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...